Tag den digitale temperatur på din organisation!

At få taget den digitale temperatur af virksomheden indebærer, at vi først og fremmest sætter fokus på menneskene og de måder, tingene bliver gjort på i din organisation.

Måderne: Hvad lægger vi på de sociale medier, hvordan reagerer vi på email-henvendelser fra kunder, hvor ofte opdaterer vi websitet?

Mennesker: Hvem gør hvad, hvor og hvornår, er der behov for uddannelse, hvordan med de interne og eksterne samarbejder i virksomheden?

Den stiller også udfordrende spørgsmål som: Tænker I forretningen digitalt? Tænker I sammenhæng mellem digitalt og fysisk? Sætter I jer i kundernes og brugernes sted?

En digital temperaturmåling af din organisation fortæller, hvad der skal til for at både du og din organisation er på digital højkant, så I kan møde kunderne, hvor de er.

Den digitale temperatur på din virksomhed - stikord

  • Hvilke processer finder sted om det digitale?
  • Hvem har det digitale ansvar i virksomheden? Hvem udfører de digitale forandringer?
  • Hvem skal høres? Og hvem skal godkende?
  • Hvem skriver teksterne? Hvem får de gode idéer?
  • Hvem står for de sociale medier? Hvor ofte kommer der nyt indhold på websitet?
  • Hvilken type nyheder er relevante på websitet, og hvad er relevant på Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin
  • Og hvorfor?

Processen

Samtaler og interviews med nøglepersoner i virksomheden er den vigtigste ingrediens i processen.

Resultat

Resultatet er en klar og tilgængelig rapport, der mapper processer, ansvarsområder og udfordringer i din virksomhed. Den giver også prioriterede anbefalinger til udvikling og ændringer – nu og på lidt længere sigt, så I kommer på omgangshøjde med kunderne.

Pris

Fra kr. 9.000.

Send mig en email om din organisations digitale temperatur